torsdag 18 februari 2010

Ändrade planer

Jag har blivit pinsamt dålig på att skriva här. Nu har jag en nyhet som kanske kommer göra en del av er besvikna. Familjen i England jag skulle jobba hos ändrade sig så det blev inget jobb - alltså inga indiska recept i bloggen. Det är synd. Men eftersom jag redan köpt biljett ska jag åka iallafall, det blir ett äventyr. Jag får bo på en kompis soffa så det är bara jobb som fattas. Pratade med min blivande roomie idag och han är vegetarian men äter mest veganskt så jag kanske kan dra några recept ur honom. Dessutom (om jag får jobb så jag har pengar) tänkte jag utforska det veganska utbudet i London. Hoppas det blir en bra kompensation för er som suktade efter indisk mat.

Nu måste jag fortsätta packa. Jag har avancerat från hej-jag-gör-allt-i-sista-minuten till hej-jag-gör-allt-i-näst-sista-minuten. Heja mig.

3 kommentarer:

  1. Heja Anna!! Jag tror det kommer bli skitbra, va kul med äventyr! Jag lägtar efter egna nya så jag får leva genom dig och bloggen nu några månader:) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Lycka till i London! Hoppas du hittar lite trevliga vego-nyheter!

    SvaraRadera
  3. hihi tack emma! :)

    frida: jora, jag hittade fina vegangrejer i en health shop har i narheten. ska forsoka fa till en bild pa det, sa kommer det upp i bloggen ;)

    SvaraRadera