onsdag 29 juli 2009

Kamera + mat = nörd-Anna

Nu såhär i efterhand måste jag medge att jag är ganska nöjd med att vara lite nördig med min kamera (mina kameror). Just nu är jag lite glad över att jag alltid har kameran med mig och tar kort i tid och otid. Även om jag 2007 när jag satt ensam i min lägenhet kände mig lite smått patetiskt då jag tog bilder på min frukost. Idag kommer de gamla bilderna ganska väl till pass ändå. Och denna bild får stå för dagens frukosttips. Det är ju barnsligt enkelt, men det tycker jag inte gör något så länge det är gott.

Rostat bröd + avokado + rödlök + tomat + lite örtsalt = mums!

2 kommentarer:

  1. Läste någonstans: Du är med alla säkerhet vegan om du tar fler bilder på mat än på människor! :)

    SvaraRadera
  2. haha oj, det hade jag inte trott. men där ser man, då måste jag ju verkligen vara en genuin vegan då.
    iofs tar jag nog mer kort på människor, men dem är ju kanske inte så relevanta till denna blogg. :)

    SvaraRadera